Logo Unifon

Bedriftsnett

Markedsledende Telefoniløsning

Fremtidens telefoniløsning gir bedriften full kontroll på alle inngående samtaler, med integrasjon mot Teams, en brukervennlig sentralbordløsning og mange funksjoner.

Unifon Bedriftsnett er skybasert og krever ingen investeringskostnad eller installasjon. Din bedrift får tilgang til sentralbord, mobilapp med mange funksjoner og full administrasjon av løsningen.

Unifon hjelper deg med å skreddersy løsningen etter din bedrifts behov.

  • Markedsledende sentralbordløsning
  • Håndtering av alle inngående samtaler
  • Åpningstider og lydmeldinger kan styres
  • Funksjonsrik mobilapp til alle ansatte
  • Integrasjon mot flere plattformer, blant annet Teams

Fullverdig integrert med Microsoft Teams

Bruk Microsoft Teams sømløst i kombinasjon med Unifon Bedriftsnett. Unifon er ledende på samspillet med Teams, mobil og Bedriftsnett.

  • Komplett telefonitjeneste
  • Ring og motta samtaler i Teams
  • Teams-status i mobilapp og sentralbord
  • Sett direkte over til Teamsbruker
  • Styring av visningsnummer fra Teams

Sentralbord i verdensklasse

Unifon Bedriftsnett kan benyttes med eller uten betjent sentralbord. Bruk vårt brukervennlige sentralbord eller vår mobilapp til å håndtere alle samtaler til bedriften.

  • Webbasert sentralbord
  • Effektivt og funksjonsrikt brukergrensesnitt
  • Automatisk oppslag mot opplysningstjenesten
  • Se statistikk på innringere og sørg for at alle blir besvart til riktig tid
  • Bedriftskatalog med oversikt over alle ansatte og deres tilstedeværelse

Bedriftsnett mobilapp

For bedrifter med Unifon Bedriftsnett, har de ansatte tilgang på en gratis og brukervennlig mobilapp med en rekke nyttige funksjoner. Mobilappen gjør det enda enkelt å håndtere bedriftens samtaler, enten om man er på kontoret eller på farten.

  • Mobilt sentralbord
  • Effektiv samtalehåndtering
  • Inn- og utmelding av køgrupper
  • Styring av egen tilgjengelighet
  • Bedriftskatalog med oversikt over alle ansatte og deres tilstedeværelse

Besøksregistrering

Med Unifon Besøksregistrering får bedriften full kontroll på alle besøkende til bedriftens lokaler. Besøkende kan enkelt sjekke inn og ut via tilhørende app til iPad. Løsningen leveres ferdig integrert i Bedriftsnett.

  • Egen app til iPad – enkelt å komme i gang
  • Varsel på SMS og e-post ved besøk
  • Husker tidligere besøk for rask utfylling
  • Lokasjoner administreres i eget grensesnitt i Bedriftsnett
  • Rapport for besøkshistorikk

Rapportportal

Unifon Rapportportal er et nyttig verktøy for å opprettholde effektivitet, tilgjengelighet og styrke kundeopplevelsen. Wallboards til skjermer i landskap og detaljerte rapporter gjør det enkelt å holde oversikt over trafikk til køene. Leveres ferdig integrert i Bedriftsnett.

  • Dashboard gir raskt overblikk over statistikk
  • Ubegrenset antall wallboards
  • Rapporter med flere nivåer, full drilldown i nettleser

Integrert med Microsoft 365

Med integrasjoner mot Microsoft 365 kan bedriften enkelt og sømløst holde bedriftskatalogen oppdatert, se om de ansatte er opptatte eller ledig i kalenderen
og få status fra Teams direkte i sentralbordet.

  • Utvid funksjonaliteten i Unifon Bedriftsnett
  • Forenkler administrasjon av løsningen
  • Integrasjon mot Azure AD Sync
  • Kalender og status-synkronisering

Ta kontakt med oss i dag og opplev fordelene ved å sammenligne mobilabonnement.

Spar tid og få en skreddersydd løsning som passer akkurat for deg. Vårt dedikerte team står klare for å hjelpe deg med alle dine spørsmål og veilede deg gjennom prosessen

Åpningstider: 08.00 – 16.00 Kontakt: 22 42 80 80 Mail: kundeservice@norskteleogdata.no
Brukervilkår*