En komplett telefoniløsning
Telia Bedriftsnett er mye mer enn et sentralbord. Løsningen er svært fleksibel og kan enkelt tilpasses alt fra en liten bedrift til en stor organisasjon med tusenvis av ansatte. God design og gjennomtenkte løsninger reduserer behovet for opplæring og gir deg raskt verdi for investeringen.
Telia Bedriftsnett er en løsning som gjør det enkelt for din kunde å komme i kontakt med deg – slik at du aldri taper en mulighet fordi kunder ikke får svar. Bedriftsnett gir deg et automatisk sentralbord som kan styres fra en PC, eller direkte fra mobiltelefonen.
Produkter og tjenester i Telia Bedriftsnett
Telia bedriftsnett
Bedriftskatalogen
Finn rett person til hver samtale
Bedriftskatalogen er en sentral del av Telia Bedriftsnett og gir dere full oversikt over bedriftens ansatte. Katalogen er tilgengelig fra både sentralbordet og mobilapplikasjonen og hjelper dere å finne rett person til hver samtale, slik at alle henvendelser blir besvart
Sånn fungerer Bedriftskatalogen
Det er lett å søke på navn, funksjon og ferdigheter i Bedriftskatalogen.
Samtaler kan settes over direkte i bedriftskatalogen, og siden dere ser både kalender, tilgjengelighet, og mobil- og IP-status, unngår dere å sette over til noen som ikke kan svare.
Sentralbord
Høy brukervennlighet og effektive løsninger
Sentralbord er inkludert i Telia Bedriftsnett og gir dere full oversikt over alle samtaler, køer og grupper, samt enkel tilgang til alle organisasjonens ansatte og samarbeidspartnere.
Personlig Sentralbord
Personlig sentralbord gir brukeren et fullverdig sentralbord, som tar mindre plass på skjermen. Løsningen er perfekt for brukere med mye inngående samtaler.
- Alle viktige sentralbordfunksjoner
- Overblikk over køer og grupper
- Innebygget SMS modul med gruppesending
- Integrert Softphone med mulighet for IP-telefoni direkte fra desktop med headset koblet til PC
Slik fungerer Telia Bedriftsnett Sentralbord
Telia Bedriftsnett Sentralbord gir full oversikt over alle samtaler, køer og grupper.
Godt design og gjennomtenkte løsninger reduserer opplæringsbehovet og bidrar til en god arbeidshverdag.
Det grafiske grensesnittet sikrer svært effektiv samtalehåndtering.
Statistikk og Visuell Admin
Telia bedriftsnett
Enkelt å optimalisere for en best mulig kundeopplevelse
Med Drag & Drop er det enkelt å legge til nye køer og grupper eller endre på hvordan samtaler håndteres. Det er også uproblematisk å endre på åpningstider, fridager og ferieavvikling. Talemeldinger kan dere lese inn via telefon eller ved å laste opp filer.
Uforutsette hendelser som sykdom, leveranseforsinkelser eller tjenester som går ned kan føre til en massiv økning i den innkommende trafikken. Dere kan planlegge for slike hendelser i forkant og aktivere dem med et par knappetrykk ved behov. På denne måten kan du raskt gi innringere en bedre opplevelse ved kritiske situasjoner.
Dere kan inkludere informasjon om de ansattes ferdigheter så det blir lettere for sentralbordet å finne den medarbeideren som best kan svare på en samtale. Kunder merket som VIP kan få raskere betjening.
Statistikkverktøyene hjelper dere å planlegge kapasiteten og sikre at bedriften leverer tilgjengeligheten dere ønsker. Verktøyet hjelper dere å avdekke når køene oppstår og når samtaler ikke besvares. Med Wallboard-funksjonen kan svartid og tapte samtaler vises i sanntid på en storskjerm i lokalet så dere raskt kan iverksette tiltak ved avvik.
Integrasjon og IP-Telefoni
Telia bedriftsnett
Integrasjoner som leveres som en del av Telia Bedriftsnett
System | Type | Tjenester | Funksjonalitetsbeskrivelse |
---|
Microsoft Exchange | Kalender | Standardintegrasjon Kalendersynkronisering | Import av kalenderdata til Bedriftsnett. Styring av tilgjengelighetsstatus. |
Active Directory | Brukerdata og kontakter | Standardintegrasjon Kalendersynkronisering | Import av data til Bedriftskatalogen. Opprettelse av eksterne kontakter. |
Microsoft Teams | Samhandling | Standardintegrasjon Teams statusintegrasjon | Integrasjon av Teamsstatus i bedriftskatalogen på web og mobil app samt visnig av samtalestatus i Teams |
Microsoft Teams | Samhandling | Standard integrasjon Tale i Teams | Motta direktesamtaler og køsamtaler til og fra Teams via fastnummer |
Integrasjoner som leveres av uavhengige tredjeparter
System | Type | Tjenester | Funksjonalitetsbeskrivelse |
---|
Microsoft Teams | Samhandling | Bedriftsnett API + Nettsoft TMPC | Styring av tilgjengelighetsstatus. Mobilstatus i Teams |
Lime CRM | CRM | Bedriftsnett API + Nettsoft SmartCall | Automatisk åpning av kontaktkort. Click to call fra CRM |
SuperOffice | CRM | Bedriftsnett API + Nettsoft SmartCall | Automatisk åpning av kontaktkort. Click to call fra CRM |
Microsoft Dynamics CRM | CRM | Bedriftsnett API + Nettsoft SmartCall | Automatisk åpning av kontaktkort. Click to call fra CRM |
Bedriftsnett App
Intuitiv og personlig app
Med mobilapplikasjonen til Telia Bedriftsnett kan alle ansatte ta med seg sentralbordet i lomma. Medarbeideren kan enkelt styre sin egen tilgjengelighet så de unngår å bli oppringt i møter eller på fridager, og man kan se status på de andre i bedriften.
Med en personlig startside i appen blir det enda enklere å tilpasse sine mest brukte funksjoner og skjule de man ikke benytter.
Alle de viktigste funksjonene i Telia Bedriftsnett er med i mobilappen og vi gjør stadige forbedringer i appen for å gjøre den til et optimalt arbeidsverktøy for våre kunder.
Din personlige app
På startsiden kan hver bruker selv bestemme hvilke snarveier og hurtigvalg som skal vises, og få en personlig og enklere app. Klikk på «rediger snarveier» for å endre hvilke hurtigvalg og snarveier som vises på startsiden. Appen tilpasses dermed etter behovene til hver enkelt ansatt, og gjør det raskt og enkelt å finne frem til det man trenger.
Hver enkelt bruker kan også velge rekkefølge for sine foretrukne funksjoner slik at appen blir nøyaktig slik man ønsker. Resten kan skjules fra Startsiden. Skulle man likevel få bruk for en lite brukt funksjon, finnes de tilgjengelige i venstremenyen. Min Profil for å endre dine personlige innstillinger finner du ved å trykke på ditt eget brukernavn på Startsiden.
Se status på dine kollegaer
I bedriftskatalogen har du alltid oppdatert telefonliste over alle bedriftens ansatte. Du kan også se status på hver enkelt.
Sett over samtaler
I appen er det svært enkelt å sette over samtaler med noen få tastetrykk. Du kan se om den du setter over til er ledig; du kan også snakke med kollegaen din før du setter samtalen over.
Logg inn og ut av køer
Meld deg inn og ut av køer direkte i appen. Legg opp køene dine som hurtigvalg på startsiden for å forenkle dette.
Tilgjengelighet
Enkel fraværsmarkering med mulighet for samtalestyring rett fra startsiden.